čtvrtek 23. října 2014

Ahojky


2 komentáře:

  1. Dobrý den, Květko,

    chtěl bych Vám poděkovat za Vaši skvělou práci, kterou zvedáte všem fajn lidičkám náladu. :-) Zároveň mám dotaz, zda prosím můžete vytvořit pozvánku/přání pro mé přátele se kterými jsem se dlouhou dobu neviděl a nyní se chystáme na společnou italskou PIZZU.

    Jedná se o Simonu, Janu, Aničku, druhou Aničku, Katku, Olgu, Miroslava, Jakuba a mě Oldřicha.
    Kromě Vašich obrázků zbožňujeme ještě krásná koťátka a pizzu. :-)

    S přáníčkem od Vás by nám určitě více chutnalo.

    Mnoho zdraví, štěstí a krásných dnů přeje Oldřich

    OdpovědětVymazat
  2. Dobý den, asi jsem na tento vzkaz přišla dlouho. Nevím jaký styl přání so představujete. Tento vzkaz je lepší psát do kontaktního formuláře a ně do starých obrázků. Také do noých obrázků to lze přát, tím zaručíte , že to včas dostanu. Děkuji za komentář ♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤