pondělí 12. února 2018

Krásného Valentýna


4 komentáře:

  1. Já mám ráda všechny takové dny, které jsou něčím nevšední. S přítelem Valentýn slavíme a pokaždé si to užijeme :-) . Chodíme do kina, na večeři a pak na procházku. Letos to bylo trochu ošizené, protože bylo všechno zavřené, takže jsme si udělali pěkný večer doma :-) . Přítel mě stejně překvapil krásnými růžemi. Využil rozvoz květin Praha , takže jsem ani letos o kytku nepřišla :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tento rok překvapil na Valentýna opravdu hodně manžel když pomocí služby rozvoz květin dokázal zajistit kompletní vypořádání všech lučních květin a tak podobně. Nemusela jsem se aspoň o nic starat. Přijde mi že manžel takto umí hodně věcí zařídit, nevím po jakých genech to teda má když znám jeho celou rodinu.

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤