čtvrtek 11. prosince 2014

Perníčky

Odkaz na recept na perníčky Julie Chadimové

===========================================================
http://recepty.vareni.cz/medove-pernicky-julie-chadimove/

Moje pečení

Poprvé v životě jsem se zúčastnila kurzu pečení a zdobení perníčků , musím se přiznat ,že zdobení mi nikdy moc nešlo a tady na ukázku je výsledek mé práce . Při kurzu jsme pekly a zdobily betlém a doma jsem se pustila do svícnů.Nakreslila jsem šablon a šla do toho. Také jsme při kurzu dostaly bezvadný recept na buchty bez vajec. Jsou vynikající
RECEPT NA ÚŽASNÉ BUCHTIČKY OD JULINKY :
1/2 kg hladké mouky
5 lžic cukr krystal
1/2 lžičky soli
1/4 litru vlažné vody
100 ml oleje
1/2 kostky droždí

Těsto zaděláme a necháme vykynout.Pak dělame buchty ,které plníme různou náplní ( mák , tvaroh ,povidla , ořechy).Před pečení je potřeme rozehřátým máslem .Znovu je potřeme máslem po upečení a ihned posypeme moučkovým cukrem
Těsto je krásně vláčné a hezky se s ním pracuje , lze z toho udělat i šátečky a jiné tvary než typické buchty pro Honzu .Dokonce i vánočka je výborná , ale do ní přidáme místo 5ti lžic cukru 7 lžic.

Žádné komentáře:

Okomentovat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤