neděle 21. července 2019

Hezké ráno


6 komentářů:

  1. Nádherné opravdu moc Květuško. Stránky na blog.cz mi zablokovali. Vůbec něhápu proč. Prý nevhodný obsah. Při tom jsem tam dávala jen svoje fotografie i obrázky. Tak že jsem ho ve finále zrušila. Také všechny moje komentáře, které na blog.cz komukoliv vložím, mi padají do SPAMu. Vypadá to, že to mají asi zavirované. Tak že zlatý blogger!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško mě blog také zablokovali a také nevím proč. Děje se mi přesně to samé.Má ho ještě zablokovaný Lenka a Iveta, děkuji Jaruš ♥

      Vymazat
  2. Květuško obrázky super a nejde mi blog.cz nedostanu se tam píše že web neni dostupný ale žaden blog mi nejde mám tam i s fotografie tak nevím proč .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuš, Já se na Tvoje blogy dostanu, jen nejdou psát komentáře. Já ho mám zablokovaný totálně ♥

      Vymazat
    2. Já to měla také, tak jsem ho zrušila. Nebudu se jich doprošovat. Některé blogy už teď odpoledne fungují, ale už zůstanu jen tady. S doménou blog.cz už se nebudu nervovat. Už mi to před rokem udělali jednou, že tam nešlo nic udělat, nahrát ani upravit, tak jsem ho zrušila. Po čase se dal obnovit, teď mě blokovali znovu a už se s tím dál nebudu zabývat. Tady mi to vyhovuje. Kódy nepotřebuji, protože nedělám žádné obrázky a i kdybych se do tvorby zase pustila, tak kód pro návštěvní knihu mám po kliknutí na obrázek dostupný a HTML kód se dá také zjistit...Není problém...

      Vymazat
    3. Já pokračovala dál a stejně nám to ukončili ♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤