pátek 20. září 2019

Bezva víkend


10 komentářů:

  1. krásný obrázek moc se mi líbí****************

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný blog a nádherné obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obrázek Květuško.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné Květuško 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

    OdpovědětVymazat
  5. Květuško nádherné obrázky **********************

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Květuško a prima víkend přeji, noha ať nebolí,mě trápí koleno bolí jako sviňa no snad to rozchodím hihi *************👶👶🌺🌺

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuji ♥ Ivetko já rozcházím koleno již přes rok, odmítla jsem operaci, ale asi se ji nevyhnu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, no tak doufám že nemám to samé jako ty :-( muž nadává že zajedeme k doktorce,ale já nechci :-)mě to koleno trápí snad 14 dní to se nedá ani popsat, někdy když se zvedám ze židle to je utrpení chvilku stojím a pomalu to musím rozhýbat,pak jako když nic nebolí,ale noci jsou kruté :-(

      Vymazat
    2. Ivetko a kde Tě to koleno bolí. Mě doktor řekl, že to je prasklý miniskus a bolí mi to zevnítř, ale to nyní neřeším. Nyní musím vyhojit tu druhou nohu po úrazu, ale zdá se že to bude dobré♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤