sobota 21. září 2019

Léto končí


11 komentářů:

  1. Je to pravda Květuško, léto pomalu končí. Krásný obrázek ************

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo končí nám to ale dnes je super sviti sluníčko obrázky máš krásné a děkuji ..************************

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, léto nám končí....Obrázek je moc krásný jako pokaždé, Květuško.

    OdpovědětVymazat
  4. Uteklo to jako voda, obrázek moc pěkný 🍂🍁🌾🌺🌹🌼🌸

    OdpovědětVymazat
  5. pekná tvorba....Kvetka držim Ti palce ,aby sa ti podarilo čim skor dať barak do poriadku......a dávaj na seba pozor a prajem ti skore uzdravenie s nohou......

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji všem zlatíčka********byt je hotový, čeká mi jen větrat, větrat, větrat aasi na jaře výměna podla a soklů♥ Noha se bohužel moc nehojí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále Květuško nevím jakou máš bolístku na té noze :-(Třeba bych poradila i když nejsem doktorka hihi...Neboj byt zvládneš hlavně se nenervuj to pak škodí zdravíčku i když tě chápu :-(♥

      Vymazat
    2. Ivetko, měla jsem při úklidu bytu letecký den, spadla jsem s výšky ,podjela mi židle a odřela jsem si hodně nohu. Začalo mi to hnisat, asi cukrovka.Nyní to hojím řepíkem a zdá se, že to konečně zabralo.Tak snad to bude dobré ♥

      Vymazat
  7. Jo jo máme podzim a prozatím je sluníčkový :-) krásný obrázek jako vždy...( ͡♥ ͜ʖ ͡♥)( ͡°❥ ͡°)( ☆ ͜ʖ ☆)♥🌻🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤