středa 2. října 2019

Karel Gott


9 komentářů:

  1. Hezký večer Květuško.Měla jsem ho moc ráda.Zrovna jsem si u telky zabulila zavzpomínala na mládí..🖤

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký jsi to udělala také jsem ho měla ráda a jeho pisníčky a ta jeho dobrota klidem obdivovala sem ho ..

    OdpovědětVymazat
  3. Velká ztráta. :( Ale v srdcích, písních a obrazech bude žít stále.

    OdpovědětVymazat
  4. Karel Gott bola a stale bude PAN spevák je nenahraditeľný*********************

    OdpovědětVymazat
  5. Karel Gott byl velká osobnost, je mi to moc líto, bude chybět ♥️♥️

    OdpovědětVymazat
  6. Ve svých písních nás bude provázet stále.Myslím,že ho už nikdy nikdo nepřekoná.Je mi z toho pořád smutno

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji zlatíčka******* je to smutné, že už zemřel, ale nikdo tu nebude věčně ♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤