středa 9. října 2019

Krásné odpoledne


11 komentářů:

  1. veľmi pekné*************************

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Květuš,to je úžasný obrázek.Takový moderní a líbí se mi moc

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Květuško...Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný obrázek*******************

    OdpovědětVymazat
  6. všem moc děkuji ♥ Jaruškovidím ,že ten první dotaz jsi smazala, není to můj styl, obrázek jsem našla na internetu bez podpisu a moc se mi líbil, tak jsem ho upravila a dodala déšť,listí, podpis a nápis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, měla jsem obavy, aby si někdo nemyslel, že Tě chci nějak poškodit. Vím, že tvoříš nádherné obrázky, které se mi moc líbí. Já nesleduji, co si kdo a kde stahuje. Vím, že se obrázky tvoří ze spousty prvků, stažených z internetu. Bez toho by to ani nešlo. Jen mi to "docvaklo" později, tak jsem komentář raději odstranila. Nechtěla jsem Tě nijak poškodit, tak se TI moc omlouvám. Přeji Ti krásné podzimní dny a těším se na další obrázky.

      Vymazat
  7. Velice zajímavý obrázek****************

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤