čtvrtek 14. listopadu 2019

Ještě jiřinky


13 komentářů:

  1. Dobré ráno Květuško, no paráda jak krásně ještě kvetou 💞🌹💞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni ♥, bylo mi to líto vyndavat je, ale kdyby na ně přišel mráz , to by pak byla škoda.

      Vymazat
  2. Květuško paráda...já jsem je již vyndala...tady na severu musíš vše dříve...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie jiřinek. My už je máme zazimované ve sklepě.

    OdpovědětVymazat
  4. krásná zahrádka, Květuš*********************

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to moc krásné,jiřinky mám ráda a také jsem je měla na zahrádce

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekné kvetinky**************

    OdpovědětVymazat
  7. Květuško, moc krásné květinky**************

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤