středa 13. listopadu 2019

Květiny doma


14 komentářů:

  1. Týýýý jó parádně Ti to doma kvete (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺 koukám jaký máš krásný ten Ozalisk já ho měla přes léto venku, teď už má jen tři lístečky :-) Anturii mám ubohou mrňavou a nekvete. V práci mám mini a ta kvete neustále už tři roky (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji♥, já to mám umístěné na sever, nechtějí moc sluníčko , ozalisk chce i dost zalévat. Anturie mám strašně velké, mám 2 červené , jednu jsem dostala od Markuse, když přijela rodinka na návštěvu, s vysvětlením že je to v Anglii zvykem . Jezdí k nám od roku 1998 a ještě nikdy nic nepřivezl, tak jsem se tomu musela smát ♥ Pak má jednu bílou.Co mám kytky na jih, tak moc nejdou♥

      Vymazat
  2. Květuško tak to je wau nádheru máš krásné květinky há mám bilou tu anturii ale je ještě malá .

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné máš květinky. Já mám fialku jen jednu bílou, vypěstovala jsem si ji sama. Sousedka mi dala jeden lístek a ten jsem zasadila do zeminy a už mi také kvete. Anturii už nemám. Kdysi jsem měla a už nevím asi mi zašla, ale mám jednu květinu, která má podobný květ bílý a když odkvétá tak květ zezelená. Na název si ne a ne vzpomenout...Přeji Ti krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, já mám fialek 6 , mám je v okně na jih, ale bohužel jdou jen ve verandě. Maslím si, že to bílé je druh anturie, ony mají různé barvy.♥

      Vymazat
  4. Květuš,krásně ti to doma kvete.Červenou anturii jsem chtěla kdysi jako svatební kytici,ale vůbec mi ji nedokázali v květince sehnat.Tak jsem měla gerbery.Fialek mám také hodně a také kvetou a snad se vzpamatují i orchidejky.Mám ještě hodně netýkavky a začíná mi kvést vánoční kaktus.Je hezké,když přes zimu jsou doma nějaká kvítka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jituško, já chtěla tenkrát růže a ani ty si nesehnali, tak jsem měla karafiáty. Anturie mi kvetou pořád, ale orchideje mám 3 a to kvetou zatím je dvě. Předtím kvetly nepřetržitě. Možná ,že je to tím vyplavením bytu a vadí jim to vysušování, stále tam běží fukar.

      Vymazat
  5. Jůůů Květuško ty si s kytičkami povídáš, že tak a tolik Ti jich kvete, paráda ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Danuško ♥ jsou to květy jako já 😁😀😂🤣😃😄😅😆

      Vymazat
  6. Tak to je balzám na oči i na srdíčku...NÁDHERA

    OdpovědětVymazat
  7. wau máš krásne ale krásne kvetinky ,,,mám rada fialky*****************

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤