pondělí 18. listopadu 2019

Květiny venku


8 komentářů:

  1. Máš na zahradě krásné květinky,ale to máš krásnou celou zahradu

    OdpovědětVymazat
  2. Opět krásné květinky. Gladiol mi letos vykvetl jen jediný. Ostatní než stačily vykvést, tak mi cibule sežrali hraboši...Ty skalničky mám podobné také i trošku jiné barvičky. Krásný obrázek jsi z nich vytvořila.

    OdpovědětVymazat
  3. wau pekné kvetinky*******************

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně Ti to kvete, i jahůdky budou do poháru:-) mě teď krásně kvete bílá bakopa, ani takto nekvetla v létě 💞🥀💞🥀💞🥀

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké to máš a super jsi to udělala líbí se mi to**************************

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné květiny máš, Květuško, potěší oko. :)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji všem děvčata♥ mám tu spoustu prostoru, 50 aru zahrada 10 zahradka, pak ještě 10 aru dvora a malou zahradu, ještě , že nato nejsem sama ♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤