čtvrtek 5. prosince 2019

Dneska chodí


8 komentářů:

  1. Také moc krásný obrázek a text. Krásný Mikulášský den a doufám, že Ti také nadělí něco dobrého na zoubek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško♥, já nic nedostala, asi jsem zlobila ♥

      Vymazat
  2. Překrásné nadílkové přáníčko (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨ já bych prosila čokoládičku, hořkou, byla jsem hodnáááááááááááááá hihihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko ♥, Čokoládičku tu pro Tebe Mikuláš nechal, jen nebyl sníh a měl jen sáně, tak si pro ni budeš muset sem dojet ♥

      Vymazat
  3. Nádherný obrázek.Ani,nevím zda tu v baráku byli.Děti tu jsou,ale včera byl nějaký klid

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško ♥, už to není co bývalo, nyní chodí jen za peníze a tak to rodiče raději dají za okno,a nic tu nechodí. Pak jsou jedině besídky , ale ty jsou až o víkendu ♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤