středa 4. prosince 2019

Jaké je počasí


6 komentářů:

  1. Nádherný obrázek.Tak to budeme bez sněhu.Už jsem si na to zvykla,kde jsou ty zimy mého dětství.Snad jediná zima nebyla bez sněhu,teď je skoro pořád.Ale stačí,že je na horách a tam to nemáme daleko.Hezký den Květuš

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno Květuško, tak to budeme bez sněhum jak píše Jituš, no abych pravdu řekla, já budu ráda hihihi. Ono ve městě není o co stát. Obrázek parádní ⛄🎄❄🎄❄🎄⛄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko děkuji♥ dnes má jet pryč a trnu aby nebylo náledí jak hlásili, já jsem také raději bez sněhu, protože se pak nedostanu do města na nákupy.♥

      Vymazat
  3. Krásný obrázek opravdu moc. U nás bylo dnes slunečno, ale na to, že je prosinec, tak docela teplo. Chtěla jsem jít na procházku do přírody, ale místo procházky jsme šli do města pro žárovičky do svícnu a nakonec jsme skončili ve městě a po nákupech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji, tak to před vánocemi většinou je ♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤