čtvrtek 26. prosince 2019

Koledování


7 komentářů:

  1. Ja jsem jako dítě v Telči chodíval ke kmotričce zpívat koledy a dostávala jsem v sáčku vždy ovoce, oříšky a cukrovinky. Teď, k jedněm sousedům, kteří si mě vždycky pozvali, abych jim zpívala koledy a také jsem dostala většinou máslo, měl
    po a cukroví. Oni měli velké hospodářství krávy a tloukli doma máslo, tak že to byla vždy slušná výslužka. Rodiče jim chodíval při žních pomáhat a já jsem také chodila vázat povřísla a stavět panáky.Toto už dnešní děti neznají.Ale my jsme pracovat museli a i na hry nám zbyl čas. Ráda na to vzpomínám.

    OdpovědětVymazat
  2. píšu z mobilu a i když jsem to hlidala, stejně se tam objevily blbosti. Omlouvám se

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré ráno Květuško, další krásná karta zvyků. Dobře jsi to vymyslela ★⋰⋱★ ★⋰⋱🔔🔔

    OdpovědětVymazat
  4. Kvtuško máš to krásné a poučné.Hezký sváteční den.

    OdpovědětVymazat
  5. další nádherný obrázek se zvyky

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤