pátek 20. prosince 2019

Vánoční čas


5 komentářů:

  1. Květuško, to je krásné zamyšlení a na sto procent s tebou souhlasím. Vánoce a jejich cítění se hodně změnily. Já jsem měla raději ty skromnější, kdy potěšily i ponožky jako dárek. Dnes s tím mnozí opovrhují a měkké dárky nesnáší. Dárek má potěšit vždy, ať je to cokoli0.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné psaníčko Květuško 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕 mě přijde, že společnost zhrubla. Vytratil se úsměv a dobré slovo. Hezký víkend 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

    OdpovědětVymazat
  3. Květuš,to je krásný text.Hodně vzpomínám na vánoce v dětství a nevím proč mám letos pořád slzy na krajíčku.My máme vánoce doma pořád hezké,hlavně,když přijdou všechna vnoučata,povídáme si,je legrace,to jsem nejšťastnější a čím jsem starší,tak si těch chvil hodně vážím.Hezký poslední adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Květuško zdravím...máš všecky obrázky moc krásné...krásná dílka...

    OdpovědětVymazat
  5. všem moc děkuji♥ já mám nyní špatné období, už aby byl nový rok. Nějak tu samotu špatně zvládám♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤