úterý 24. prosince 2019

Vánoční zvyky



7 komentářů:

  1. Překrásná přáníčka 🔔★⋰⋱★🔔

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Květuško. U nás je to trochu jinak.. Já uvařím, prostřu a vše připravím, pak usednu ke stolu a obsluhoval dříve nejmladší syn, nebo syn když byl s námi, teď manžel, připraví přípitek a servíruje na talíře jídlo. Já se nesmím zvednout od stolu, dokud večeře neskončí. Na stole nesmí chybět džbán vody,chléb, sůl a pod ubrusem peníze a jedno prostřené místo navíc......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás také dělal hospodyni manžel, asi je jedno zda to je žena nebo muž. Ale jen jeden smí vstát. My usedáme ke stolu,když je vše na ěm připraveno. Nyní když jsem u syna obsluhoje syn.My dáváme pod talíř 3 šupinky od kapra ne peníze a ty si pak dáváme do peněženky a nosíme je tam do příštích vánoc.

      Vymazat
  3. pekná super naučná tvorba*******************

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásně sepsané zvyky.U nás obsluhuji vždy jenom já.

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤