sobota 29. února 2020

Pranostika Březen


10 komentářů:

  1. Zajímavé pranostiky. Některé jsem ale slyšela trochu jinak. Například: Mlhy v březnu ranní, přivedou do tří dnů hřmění.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně vytvořené, tak uvidíme co se vyplní, prima den 💫💕🌙💞💫💕🌙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Leni, uvidíme, řekl slepý a spadl do jámy hihihihi♥

      Vymazat
    2. Ahojky Květunko, dala jsi komentáře ke schválení. Píše mě to dnes hlášku. Asi zase spamy ne?Včera mě toho přišlo dost na blog.cz. Je to otrava. pa pěknou neděličku 💫💕🌙💞💫💕🌙

      Vymazat
    3. Leničko přesně tak, na blog mi jich včera přišlo kolem 50 a sem na blogspot 2. Uzavírám komentáře na blogu , ale tady nechci to zcela uzavřít, tak jsem zatím dala toto, uvídím. Štvou mi ♥

      Vymazat
    4. Na blog je také dostávám i když už asi dva dny. Na blogspotu jsem měla jeden, prima den. Je to otravné. Také mě to štve. papa ☀️❣️🍀🥰🌷

      Vymazat
    5. Vím,že jak mám nastavené komentíky mate lidi, tak uvidím ♥ díky ♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤