středa 1. dubna 2020

Ahojky


15 komentářů:

  1. Nic moc Květuško,ale bude líp,hezký večer....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško, trvá to nějak dlouho a myslím si, že to ještě bude dlouho ♥

      Vymazat
  2. Také se opatruj moc heké určitě bude líp zdravím **************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, musíme tomu věřit, že zas bude dobře♥

      Vymazat
  3. Ahojky, ale mám se docela dobře, teď zrovínka se usmívám nad tou krásou 🌞🌺💕🌷❣️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji♥, je fajn, že se cítíš dobře, mě už to vše připadá dost dlouhé. Zjistila jsem,že jsem asi těhotná, mám zvláštní chutě - topinky, kyselé okurky ....

      Vymazat
  4. super, Květuško, šiju roušky, mám se dobře a ty se měj také dobře a opatruj se 🌹💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aničko ♥, já jsem roušku ještě neměla na sobě, jsem stále sama doma ♥

      Vymazat
  5. Ahojky Květuško, krásný a nápaditý obrázek, líbí se mi moc. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ujde to... chybí mi výlety. Musíme se spokojit jen s krátkými procházkami k lesu...hmmm Měj se moc pěkně a opatruj se. Obrázek je nádherný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji ♥ to věřím ,chybí to všem. Také se opatruj, ale nejen ty ale i ostatní děvčata ♥

      Vymazat
  7. Snažím se,jak to jde,ale už by to mohlo skončit.Vnučky sem nemůžou,my za zbytkem rodiny.Chybí.
    Měj se Květuš hezky a opatruj se

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné dílko Květuško 🌹🌺🌷🌻🌼🌹🌺🌷🌻🌼

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško a Ivetko moc děkuji ♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤