úterý 5. května 2020

Doma na dvorku

10 komentářů:

  1. Květuš,máš to nádherné.Krásné kytičky i keře a ty práce,co je za tím.To ani nemusíš nikde chodit.Já bych se z takové krásy nikam nehla,ale v paneláku nevydržím a tak někde pořád cestujeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško také se mi to líbí, celé roky jsem na ty prostory byla sama, až po smrti Pepy si mladí uvědomili, že to nezvládám a tak mi začali pomáhat. Když se práce rozdělí, jde to všem hezky od ruky. Vnučka je vyučena zahradnicí, sice ještě chodí do školy ale docela dobře poradí.A hlavně na mě už té práce moc nezbývá.A to jsem ráda. Protože mám i les , tak i v lese jsme byli, tam jsem jen koukala jak to všem mladým jde.Bylo jich tam hafo. Ještě je čeká tam několikrát jít, narostly nám tam ostružiny. Máme o sečení na zahradě nyní méně, snad to ovečky spasou ♥

      Vymazat
  2. Květuško nádhera...to jistě těší....mám to samé a borůvky jsou již odkvetlé ale stále kvetou...to brzo bude na koláč,že?(●‿● )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko děkuji, já ho bohužel nesmím, a borůvky jen trochu denně ♥

      Vymazat
  3. Nádhernou zahradu máš, šeříky jsou parádní i ten hořec se mi líbí 🌞🐝🏵️💕❣️🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, heště mám šeříky na zahradě, ale ty budou později.Jelikož jsou do cesty, tak už je tam někdo trhá ♥

      Vymazat
  4. Nádherááááááááááááááá krásné to tam máš u nás to teprve začiná všechno kvest máme to tady opořděno všechno jsme pod horama,,🌹🥰💕🌹🥰💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, většina kytek je na sluníčku, dost už je odkvetlých. Jen ve stínu teprve začínají ♥

      Vymazat
  5. to je radost ze zahrádky************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aničko, dělat to sama bych už nezvládla ♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤