pondělí 4. května 2020

Oslava narozenin

Na oslavu narozenin jsem udělala pár chlebíčků a rychlou buchtu

Lžícová buchta s jablky

8 lžic hladké mouky
8 lžic polohrubé mouky
8 lžic moučkového cukru
8 lžic mléka
8 lžic oleje
3 vejce
1 kypřicí prášek do pečiva
2-3 jablka
Puding
3/4 l mléka
2 sáčky vanilkového pudinku
5 lžic krupicového cukru
Poleva
1 hořká čokoláda (100 g)
1 zakysaná smetana (200 g)
Všechny suroviny smícháme a vylijeme na plech s vyšším okrajem vyložený pečicím papírem. Poklademe nakrájenými jablky. Ve středně vyhřáté troubě pečeme asi 20 minut. Z mléka, cukru a pudinkového prášku uvaříme pudink. Horký rozetřeme na upečenou buchtu. Po vychladnutí potřeme povrch polevou. Ve vodní lázni rozpustíme čokoládu. Přidáme zakysanou smetanu a metličkou promícháme.

S rodinou si dáváme jen malé dárky, ale letos mi rodina překvapila .
Dostala jsem krásnou orchidej i s průhledným květináčem, mandle v čokoládě
a také skříňku na kapesníky i s krabičkou papírových  kapesníků.
Ještě mi osázeli  truhlíky muškáty do oken / letos jsem váhala jestli je mám  dávat/ ,
a sadu čajů na různé neduhy s krásným hrnkem.

8 komentářů:

  1. Krásnou oslavu jsi měla. Recept na buchtu jsem si popsala a vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam Květuško,krásná oslava.A super dárečky.Ještě jednou všechno nejlepší.Buchtu určitě vyzkouším.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěknou oslavu jsi měla Květuško, orchidej moc pěkná. Ta ňaminka vypadá také luxusně, hezký den 🌞💕🌹🥰💕🌷🌞

    OdpovědětVymazat
  4. Květuš,pěknou oslavu jsi přichystala a krásné dárečky jsi dostala.Recept na buchtu jsem si opsala,mám podobné s pudinkem a čokoládou ráda.Díky

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je krásný dárek a hlavně,když je od srdce 🌸 💮 🌺💖

    OdpovědětVymazat
  6. Jistě byla spokojenost a tak to má být Květuško...děkuji že jsem se mohla podělit o tyto fotografie a recept ráda vyžkouším....

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤