středa 20. května 2020

U nás doma

V bytě mi ještě kvetou orchideje, anturie červené a bílé , kalanchoe. Ty už jsem    jednou fotila a tak jsem je nyní nefotila.

Když jsem byla malá , měla jsem své místo ve větvích ořechu, tenkrát jsem si mezi větve dala prkýnko a na něm jsem si v koruně hrála a hlavně zpívala.
Vyprávěla jsem to Pepíčkovi a on chtěl postavit na stromě domeček. Syn mu tedy udělal domek . Říkám, že to asi je vejminek pro mě. Vnuk tam má dokonce i wifi.
V pozadí je vidět střecha altánu.


12 komentářů:

  1. Krásné ti to kvete a vnuk má super domeček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji♥ Pepča je dost spokojený, užívá si to v něm ♥

      Vymazat
  2. Květuško krásně ti kvetou kytičky.A máš šikovného syna,vnuk musí mít velikou radost z domku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško♥ syn je doopravdy moc šikovný, jen časově toho moc nestíhá ♥

      Vymazat
  3. Květunko, krásně Ti to doma kvete. Syn je šikula, domeček parádní. Pepíček má své království 💕🌼🌹🌸🥀🌻 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko♥ odpověď stejná jako u Jindřišky ♥

      Vymazat
  4. Květuš,krásně ti kvetou doma kytičky.To jsem ráda,že se také pochlubíš fotografiemi.Domeček pro vnuka je úžasný.Syn je moc šikovný.Takový domeček by se líbil i mnně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji ♥, mám toho nafocené víc, ale nějak to sem nestíhám dát.

      Vymazat
  5. květiny máš krásně rozkvetlé a domeček je super 🌼 🌷🌺

    OdpovědětVymazat
  6. Květuš,krásně ti kvetou doma kytičky.Děkuji za milou podívánou*******************Květuš,krásně ti kvetou doma kytičky.

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤