neděle 27. září 2020

Děkuji všem

13 komentářů:

  1. Zdravím Květuško,no zase něco nového,hezký

    OdpovědětVymazat
  2. Květunko, ro je krásnééééé 🌼💕🌸 také děkuji za komentíky 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  3. Květuško, jak víš, že jsem na Tebe intensivně myslela? Tak jsem ráda, že jsi mne našla a moc Tě zdravím! Určitě si brzy u Tebe něco pěkného vyberu. Na tom blogu, kde jsem teď se mi to tak nelíbí jako na tom dřívějším, ale už to asi vydržím. Chtěla jsem skončit, ale pak jsem si řekla, že by mi to bylo líto nebýt v tak fajn společnosti. Měj se hezky a doufám, že je vše OK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, jsem ráda, že jsi se ozvala, je dobře ,že si založila jiný blog, jen škoda, že to není blogspot. Opatruj se a piš Tvé nádherné příběhy 🍀🌞🍀

      Vymazat
  4. Nádherné.Už jsem to písmo u tebe zkoumala a už to vím.Já to,co netvořím už zapomněla.Takže velké díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš já jsem na tom stejně a proto jsem si na návody ten blog založila, když nevím mám kam mrknout.🍀🌞🍀

      Vymazat
  5. Jaruš, Jituš,Zdeni a Leni moc děkuji za milé komentíky 🍀🌞🍀

    OdpovědětVymazat
  6. pekné poďakovanie************************

    OdpovědětVymazat
  7. To já moc děkuji za vaše nádherné příspěvky 💖🌹🍀 Ivča Tomášková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo stejně děkuji a to za komentík, potěšil ♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤