čtvrtek 10. prosince 2020

Krásný den


 

14 komentářů:

  1. Ahoj Květuško,krásný obrázek.Já zkouším dílka dle tvých odkazů co máš na druhém blogu... měj krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romanko ♥, to jsem ráda, že zkoušíš, alespoň ty návody jsou k něčemu ♥

      Vymazat
  2. Květuško,nádherný zimní obrázek.Snížek bych brala,ale zatím je spíše,jak na jaře.
    Jak píše Romanka i já zkouším podle tvých návodů na druhém blogu a už docela zase ovládám Photoshop.Úplně jsem to zapomněla.Potřebuji vytvořit přánička pro známé.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško, potěšilo mi ,že zkoušíš podle mých návodů ♥

      Vymazat
  3. Dobré ráno Květuško, super dílko 🔔★⋰⋱★🔔 no vidíš ještě, že děláš návody, děvčatům jak se to pěkně hodí. papa 🔔★⋰⋱★🔔

    OdpovědětVymazat
  4. Květuško dodatečně přeji k svátku vše nejjjjjjjjj...hlavně zdravíčkoooooooo...
    Obrázky máš krásnéééé...líbí se....přeji příjemné předvánoční dny a děkuji za komentíky........

    OdpovědětVymazat
  5. ahojky Kvetka ..pekný zimný obrázok si vytvorila....

    OdpovědětVymazat
  6. Kvetulko moc hezké obrázek 😉🌹

    OdpovědětVymazat
  7. krásné*******************

    OdpovědětVymazat
  8. Květuško moc krásné******************

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, Aničko a Danuško moc děkuji ♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤