sobota 27. března 2021

Krásné jarní dny


 

20 komentářů:

  1. hezký obrázek - jaro v plné kráse Bezva víkend Kvetuško

    OdpovědětVymazat
  2. Květuško, nádherný jarní obrázek

    OdpovědětVymazat
  3. AHOJ KVĚTUŠKO DĚLÁŠ PŘEKRÁSNÉ OBRÁZKY ,PĚKNĚ BAREVNÉ.A TEN ÚVODNÍ JE TAKY BOŽÍ.TEĎ JSEM BYLA DELŠÍ DOBU MIMO BOJOVALA JSEM S KOVIDEM A VLASNĚ JEŠTĚ BOJUJU JEŠTĚ JSEM MOC SLABÁ.MOC TĚ ZDRAVÍM A OPATRUJ SE JANA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Janičko, a jéje, tak to Tě nezávidím , přeji brzké uzdravení a hlavně bez následků ♥

      Vymazat
  4. Moc krásný obrázek také ti přeji krásné jarní dny

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer paní Květuško,
    dnes jsem objevila Vaše stránky a opravdu mi spadla brada! Neskutečné!
    Chtěla bych se Vás zeptat, jak Vám dlouho zabere tvorba jednoho gifu?
    Je opravdu neskutečné, jak dlouho se na každý z nich mohu dívat a stále objevuji něco nového :)
    Hezkou nedělku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář♥ Každý gif dělám v jiném čase , podle náročnosti. Někdy ho mám za 15 min a když hodně dlouho tak 40 min. Když vím co tvořit tak je to za chvilku. Poslední dobou jsem pomalejší, už nemám motivy, co dělat a navíc špatně vidím.Víc by se mi líbilo, kdyby jste napsala podpis, při slově anonymní mě mrazí , děkuji ♥

      Vymazat
  6. Květuško, to je suprové jarní dílko, máš i krásný titulní obrázek, jaro je tu ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  7. krásné*****************

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný, jarní obrázek, Květko...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Květuško to je zase nádhera*********************

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤