pondělí 3. května 2021

Oslava narozenin
























 

12 komentářů:

  1. Krásná oslava Květuško,těch dobrot a krásných kytiček.Ještě jednou Ti přeji všechno nej,něj,něj...💙💙💙

    OdpovědětVymazat
  2. Květuško no to teda bylo toho těch dobrot tak přeji jenom všechno nejlepší hlavně zdraví to si toho teda měla dala bych si něco ..♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Květuško ty na ten věk vůbec ale vůbec nevypadáš.

    OdpovědětVymazat
  4. Květu všechno nejlepší,hooodně zdraví a štěstí Ti přeji k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  5. Super oslavu jsi měla a těch dobrůtek ⚛ ღ ♥ kytice překrásné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. To je oslava, paráda********************

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky Kvetka...prajem ti všetko len to najlepšie k narodeninám hlavne veľa zdravia a rodinnej pohody... Kytice sú nádherné********************

    OdpovědětVymazat
  8. Květuško ještě jednou hodně zdravíčka přeji....nádherné fotečky...nádherné pochotky a nádherné kytičky a také nádherně foukáš...určitě byla veliká radost...sluší ti to....HEZKÉ A SPOKOJENÉ DNY PŘEJI...

    OdpovědětVymazat
  9. Květuško,měla jsi krásnou oslavu.Těch dobrot a krásných květin.A nejhezčí dort a ty.
    Já jsem narozeniny oslavila s celou rodinou jen díky tomu,že jsme měli ještě po covidu imunitu,manžel je má po mně a to už měl smůlu.V rodině nás mělo 70 více a tak,jak budeme naočkování oslavíme vše najednou.
    Tak hlavně hodně zdraví

    OdpovědětVymazat
  10. Všem zlatíčka moc děkuji, jsem ráda, že mám oslavu za sebou ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, Květko, parádní oslava narozenin. Spousta kytiček a dobrůtek :-) ...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko děkuji, kytek mám,že bych mohla otevřít květinářství ♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤