pondělí 27. září 2021

Hezký týden


 

8 komentářů:

  1. Květuško,to je nádherný a milý obrázek.
    Také přeji hezký týden

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, moc krásné přáníčko ⚛ ღ ♥ pěkný týden i pro Tebe ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké Květuško. Srdečně zdravím. Po delší odmlce. Nějak jsem nestíhala jít k počítači, protože jsem pořád měla jiné aktivity. Jinak k mé výzvě. Klidně můžeš fotit mobilem. Není to soutěž. Je to focení pro radost a Tvůj pohled na podzimní dny. Já mimo foťák také občas fotím mobilem, tak že ráda se podívám, pokud něco nafotíš třeba jen ze zahrádky. Ale pokud vím, tak Strakonice jsou nádherné a hezké je i okolí. Měj se moc pěkně,. a budu ráda, pokud se zúčastníš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško, chtěla jsem se zúčastnit, ale jsem nyní na 14 dní o franc. holích a moc mi to nejde chodit natož přitom fotit.

      Vymazat
  4. 💓 💋 💘 ❤️ 💓Květuško zdravím a také hezký týden přeji *****************

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤