pátek 1. října 2021

Foto výzva - Téma 1.- Loučení s létem

Pro mě končí léto poutí ve Strakonicích

Strakonická Václavská pouť patří k největším poutím v České republice a koná se každoročně na přelomu měsíců září a října. Je spojena s provozem pouťových atrakcí a stánkovým prodejem. V celé  ulici  umisťujeme cca 380 stánků. Stánkový prodej je umístěn do ulice Ellerova od křižovatky s ulicí na Ohradě až k restauraci Hvězda, do ulice Radomyšelská ke křižovatce s ulicí Husova, do ulice Tržní, ulice k Zimnímu stadionu, části ulice Lidická a Velké náměstí. Pro stánky s občerstvením je vymezen prostor v ulici U Náhonu.Na pouti nejsou jenom stánky a kolotoče. Pod nemocnicí na parkovišti se střídají kapely  a u DDM je pódium, na kterém vystupují  různé dětské taneční skupiny.Od 17 hodin tam hraje kapela Scéna k poslechu.







TANEČNÍ VYSTOUPENÍ STRAKONICE






SKUPINA SCÉNA STRAKONICE


8 komentářů:

  1. tak to má být, aby se lidé radovali ze života*****************

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle jsi se popasovala Květuško s výzkou ⚛ ღ ♥ Skvělé fotky a určitě super zábava ⚛ ღ ♥ Byla jsem dnes v Hradci u kamarádky co má sibiříky. Bylo to fajn. Je to sice dálka od nás, ale alůespoň jsem se poňuchala s čičinama. Je tam Ogginky sestra i máma. No a malá koťata. papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni , tanečky byly úžasné. Tak to jsi měla krásný den i zážitek ♥

      Vymazat
  3. Květuško super fotografie a perfektně jsi pojala výzvu, za což Ti děkuji. Jsi šikovná a hezky jsi fotila. Děkuji moc za účast a moc hezké fotografie. Měli jste tam moc krásné věci ve stáncích...to bych tam nechala majland...Děkuji Ti za prima podívanou a přeji Ti krásný sobotní večer a příjemnou neděli. Doufám ,že se zúčastníš i na téma " květy podzimu". Už teď se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji, já tedy kupuji vždy jen kmín a mák, jinak je to vše předražené.Tyto fotky jsem měla nafocené než se mi stal úraz ale koleno už bolelo, tak jsem ani celou pouť neprošla.

      Vymazat
  4. Krásné zakončení léta.Moc hezky jsi všechno nafotila.Na pouti jsem nebyla už hodně dlouho,asi co vnoučata vyrostla.Dříve jsme s nimi nevynechali u nás žádnou pouť.Měla jsem je ráda už jako dítě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško ♥ Také jsem dříve chodila s vnoučaty, nyní chodím s kamarádkami lavně kvůli programu na pouti ♥

      Vymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤