sobota 16. října 2021

Výzva- 3. - Barvy podzimu



















12 komentářů:

  1. Parádní fotečky Květuško, super ⚛ ღ ♥ koukám, že máš žlutá rajčata, oni jsou taková masitá. M8m je ráda ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Květuško krásné obrázky tu máš.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Květuško, to je opravdová nádhera a překrásně jsi zvládla výzvu a já Ti moc děkuji za nádherné fotografie. I houbičky ještě u vás máte, barevné stromy, dozrávají vám rajčátka i papriky...a nakonec usměvavý vnouček? Prostě parádní fotografie z podzimních dní. Děkuji Ti moc přeji Ti krásnou neděli a doufám, že se přidáš ještě naposledy příští týden 22.-24.10 na také podzimní - Volné téma. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Květuško moc hezké barevné jo podzím je krásný ***************

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je paráda, krásná zahrádka a příroda stejně tak**********

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuji, dělá mi problém focení, padou mi berle ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotečky***************************

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně tvoříš Květuško...moc se mě líbí tvoje tvorba...

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤