sobota 23. října 2021

Výzva č. 4 - Volné téma

 

 STRAKONICKÝ HRAD Z BOKU


PODZIMNÍ VÝZDOBA DOMA

 



VEDLE CHODNÍKU V KAMENECH SI JEŠTĚ ZARYL KRTEK - ULIČNÍK 
A NA TERASU SE PŘIŠLA NAHŘÁT NA SLUNÍČKU ŽABKA
 
STÁLE LÉTAJÍ MOTÝLCI I VČELKY, JEDEN MI ZALÉTL I DO VERANDY A NEMOHLA JSEM HO DOSTAT VEN



V LESE JSEM JEŠTĚ OBJEVILA HOUBY


NA ZAHRADĚ MÁME OVCE / ŽIVÁ SEKAČKA A SLÍPKY 
 












20 komentářů:

  1. Květuško,to jsou nádherné fotografie.Máš moc krásnou výzdobu a krásnou zahradu.A k tomu ještě zvířátka.U vás se nemůžete nikdy nudit.Západy slunce a i východy jsou teď asi díky větru krásně barevné.Zachytila jsi ho moc krásně.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji , mám tady veliké prostory a nyní mi to o francouzských holí dělá problémy i vyfotit ♥

      Vymazat
  2. Květuško moc hezké fotečky a super výzdoba na zahradě výzvu si zvládla na 1* hezké odpoledne přeji zdravím .

    OdpovědětVymazat
  3. Květuško to jsou moc krásné fotografie. a moc hezky jsi výzvu pojala. Líbí se mi moc vaše výzdoba a ta žabka vypadá jako umělá. U nás takové vůbec nejsou. Krásně jsi nafotila západ slunce. Moc krásně jsi fotila a klobouk dolů, že to zvládáš i s francouzskými holemi. Jsi šikovná. Přeji ti krásné dny a hlavně hodně zdravíčka. Jára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško žabka byla živá a udivilo mě kde se tam vzala Děkuji ♥

      Vymazat
  4. Květuško krása..ten západ slunce bývá teď nádherný...🎃🎃🎃

    OdpovědětVymazat
  5. Květo, pěkně jsi se popasovala s výzvou. Moc hezké fotografie. Já fotim také mobilem a také mě vcelku překáží francouzské hole. Nic se nedá dělat,buďme vděčné i za to, že můžeme chodit ven a užívat si života i s překážkami. 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Květuško zahrádka je krásná, a hlavně se uzdrav, přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Květu máš to krásnéé,moc pěkná fota.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Květuško, krásně jsi pojala výzvu. Ta výzdoba je úžasná. Barevné listí se mi líbí a živá sekačka také :-) Hezký podzim ve zdraví přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, nyní se nám narodilo jedno jehňátko ♥

      Vymazat
  9. Ahoj Květuško moc hezké fotečky.Já také něco nafotila v Irsku-ale mají zvláštní výzdobu na Hallowen Hezky den přeji

    OdpovědětVymazat
  10. Květuško to jsou moc krásné fotografie...........

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤