pátek 4. listopadu 2022

Rozloučení s Aničkou

Dnes večer jsem dostala tento smutný vzkaz od vnučky Aničky . Zde je Aničky blog ♥ https://annariblog.blogspot.com/
Blog je otevřený a lze  rodině kondolovat  pomocí komentáře

Dobrý večer, pani Květko,
tímto Vám oznamujeme, (na základě vašeho zájmu po telefonu), že naše
milovaná babička odešla z tohoto světa na konci srpna, po dlouholeté těžké
nemoci. Její přání bylo oznámit tuto zprávu ve skromnosti až po 6 týdnech,
a proto jsme dali malou nenápadnou vzpomínku na její blog u svátku Dušiček,
a děkujeme za Váš příspěvek pod ním. S úctou za celou rodinu vnučka Amálie.
PS: Máte velice pěkné obrázky.

10 komentářů:

  1. Květuško moc smutné,Aničku jsem měla ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná vzpomínka... také jsem se před pár týdny rozloučila s velmi dobrým rodinným přítelem o to smutnější,že měl ještě spoustu let před sebou ... bohužel nemoc a smrt si nevybírá :(

    OdpovědětVymazat
  3. Také na ni vzpomínám. Vím, že byla nemocná. Bude mi chybět.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Květuško za zprávu, vzpomínám a je mi to moc líto ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata moc děkuji za Aničku, byla moc hodná a bude mi chybět ♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤