čtvrtek 8. prosince 2022

Nesu všem jmelíčko


 

13 komentářů:

  1. Ahojky krásný obrázek Květuško. Tobě také hezké adventní dníky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný obrázek Květuško. Já jmelí vůbec nekupuji. U nás se nikdy nevěděli. Udržovali jsme trochu jiné tradice. Krásné dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravuji...nekupovalo ani nevěšelo na lustr. Mobil mi to upravil. Omlouvám se.

      Vymazat
    2. Jaruško jmelí se nemá kupovat , ale darovat a to přináší štěstí. Já ho každý rok věsím na zeď u vchodu a nechávám ho tam celý rok. Je spoustu tradic, které bohužel upadají. Děkuji moc Jaru ♥

      Vymazat
  3. Jééééé Květunko, moc děkuji, to je krásnéééééééééééé ⚛ ღ ♥ já ho dostala včera od paní z květinářství ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Květuško také přeji krásné adventní dny zdravím obrázky super***************🔔🔔

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný,milý obrázek i s textem

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤