neděle 16. dubna 2023

Hezkou neděli


 

7 komentářů:

  1. Květuško,to je nádherný obrázek.Příjemný pohled na klidně plynoucí vodu.U nás bylo včera docela hezky a tak jsme výletovali a koukala jsem,jak jsou vody někde vylité do luk.Hrozného mokra všude.
    Moc děkuji za komentáře,zůstala jsem koukat,kam jsi až komentovala.To jsi nemusela,chápu,že když není dobře není zrovna na blog nálada,také každý den nekomentuji.Ale cením si toho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem si Jituš prohlédnout všechno a tak jsem to i okomentovala. Děkuji ♥

      Vymazat
  2. Dobré nedělní ráno Květuško, obrázek je nádherný ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obrázek Květuško. Přeji ti krásné jarní dny a hlavně se opatruj.

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko a Jaruško děkuji moc ♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤