úterý 12. září 2023

Dobré ráno


 

9 komentářů:

  1. Nádherný obrázek Květuško. Kohouti nás ráno budí každý den a to hned dva ze sousedních zahrad. Někomu to možná vadí, ale já to beru jako vítání dne a ranní rituál s kdyby se neozvali, tak by mi to chybělo . Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Květuško zdravím. I já mám kokrhaní ráda, vzpomínám při tom na prázdniny u babičky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Květuško...nádherné dílko...přeji prima nový týden... ❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky kokrhá, krásný obrázek Květuško 😄

    OdpovědětVymazat
  5. Květuško, to je nádherný obrázek ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. To je parádní.To mi připomíná prázdniny u tety.Kohout kokrhal a já chtěla ještě spát

    OdpovědětVymazat
  7. Zlatíčka moc děkuji♥ mě tady kohout kokrhá už od 4 hodin. ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní animace šikulko*****************

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤