čtvrtek 29. února 2024

Kondolence Irence


 

5 komentářů:

  1. Květuško,je mi to moc líto.Irenku jsem měla ráda ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je hodně smutné - nečekané. Na Irenku jsem myslela, bylo mi divné, že naposledy dávala obrázek někdy začátkem ledna 2024, tak jsem si myslela, že je nemocná, ale že až takto to by mě ani ve snu nenapadlo. Je mi to moc líto. Krásně jsi se rozloučila. Jsme tu fakt jen na procházce .......

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem v šoku jako mnoho z nás, je mi to moc líto, také jsem si myslela, že je nemocná, ale že až tak moc jsem netušila. Květuško krásné rozloučení jsi vytvořila ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi to líto. Upřímnost soustrast rodině. ...Také mě to překvapilo. Taková zpráva vždy překvapí.

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata mě to také velmi překvapilo a je mi to líto. Ani nevím co měla za nemoc ♥

    OdpovědětVymazat

❤Děkuji za návštěvu mého blogu a za komentáře u obrázků 🌺🌹🌼🌺Moc mi to potěší a zahřeje u srdíčka 🍀🌞🍀❤